mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu forum yapan forum kültürüne sahip kullanıcılardır,
Bir kişiye bağlamanın doğru olduğunu düşünmüyorum.
Forum kurucusu da farklı bir üyedir.
Burada üyeliğiniz silindiğinde de sadece isminiz silinir, katkılarınız isimsiz halde sergilenir çünkü bu bir değerdir silinirse foruma zararı olacaktır.
İster r10 olsun ister çok büyük siteler olsun, kullanıcılar olmazsa siteler bir hiçtir.
Google Youtube Facebook İnstagram X vb. tüm siteler ayakta kalmasını kullanıcılarına borçludur.
R10u r10 yapan içindeki kullanıcılarıdır. Ama burda yönetime de teşekkür edilebilir. Yazılımı daha da geliştirip kullanıcıların yararına geliştirmeler yaptıkları için.

Hazır konusu açılmışken bir konudan bahsetmek istiyorum. 2013ten önce r10u bilenler çok şanslılar.
Spam Youtube ve Spam Pinterest furyalarindan kazanç elde etmişlerdi. Umarım yeni bir furya daha çıkar. Eski furyalardan haberdar olmayanlarda kazanç sağlarlar. Biraz sermaye yaparlar.