Ben yıllardır daha pahalı olsa dahi Amazon.com.tr den alışveriş yapıyorum. Gerçekten inanılmaz bir firma.
Halı yıkama makinesi aldım. 2. Ayda bozuldu. Üretici firma ile görüştüm gönderin tamir edelim dediler. Amazona sorgusuz sualsiz iade ettim bir kaç günde ücret iadesi yaptılar.
Daha önce hepsiburada satıcısından aldığım laptopu bozuk olmasına rağmen iade etmek için Dell ile iletişime geçip onların yazısı ile iade etmeyi başarmıştım.
Amazon inanılmaz üst düzey bir hizmet vermekte. Gerçekten teşekkürler.
Amazon.com.tr Daha İyisi Var Mı?
28
●1.248
- 21-11-2025, 20:12:05Ama hocam varsın kargo kötü olsun. Getirirken kırsalar yine iade alıyor AmazonGÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğerleri teslim almasaydınız diyor. - 21-11-2025, 20:13:01Batı şehirlerinde kolay gelsin firması bence çok daha hızlı teslim ediyor kargo firmalarının memnuniyeti tamamen şube ve personel şansına bağlı hocam. Mesela MNG'nin bir şubesi düzenli sistemlidir, personel sorumluluk sahibidir iyi olur diğer şubesinde çok fazla şikayet olur maalesef hiçbirisi tam kurumsallığı sağlıyamıyor kötünün iyisi Yurtiçi Kargo ama oda diğerlerine göre %40-45 daha pahalı buda e-ticaret için yüksek bir maaliyet.GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2025, 20:16:50Türkiye de bu iyi niyeti kullanan çok oluyordur. Düşerse hep bu nedenle düşer diye düşünmüştüm.cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

