• 21-11-2025, 20:08:06
    #1
    R10 Sigortacısı
    Ben yıllardır daha pahalı olsa dahi Amazon.com.tr den alışveriş yapıyorum. Gerçekten inanılmaz bir firma.

    Halı yıkama makinesi aldım. 2. Ayda bozuldu. Üretici firma ile görüştüm gönderin tamir edelim dediler. Amazona sorgusuz sualsiz iade ettim bir kaç günde ücret iadesi yaptılar.

    Daha önce hepsiburada satıcısından aldığım laptopu bozuk olmasına rağmen iade etmek için Dell ile iletişime geçip onların yazısı ile iade etmeyi başarmıştım.

    Amazon inanılmaz üst düzey bir hizmet vermekte. Gerçekten teşekkürler.
  • 21-11-2025, 20:10:46
    #2
    Kesinlikle katılıyorum Bazı sorun yaşayanlar var ama çözüm için 0 çaba gösterenler oluyor Oysa yazdığınızda ellerinden geleni yapıyorlar
    Kampanyaları güzel, müşteri deneyimi güzel Yerel firmalara göre daha iyi bencede
  • 21-11-2025, 20:11:07
    #3
    Daha iyisi yok bence de,

    Ama kargo konusuna bir çözüm bulması gerekli.
    Tuhaf firmalar ile çalışıyor, bu firmaların çalışanları genelde pek profesyonel olmuyor.
    Bu noktada trendyol ve hb'nin gerisinde kalıyor. Geride kaldığı tek nokta da bu sanırım
  • 21-11-2025, 20:12:05
    #4
    R10 Sigortacısı
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyisi yok bence de,

    Ama kargo konusuna bir çözüm bulması gerekli.
    Tuhaf firmalar ile çalışıyor, bu firmaların çalışanları genelde pek profesyonel olmuyor.
    Bu noktada trendyol ve hb'nin gerisinde kalıyor. Geride kaldığı tek nokta da bu sanırım
    Ama hocam varsın kargo kötü olsun. Getirirken kırsalar yine iade alıyor Amazon

    Diğerleri teslim almasaydınız diyor.
  • 21-11-2025, 20:13:01
    #5
    BİZ GELDİK R10|NOKTAL🏆💎
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyisi yok bence de,

    Ama kargo konusuna bir çözüm bulması gerekli.
    Tuhaf firmalar ile çalışıyor, bu firmaların çalışanları genelde pek profesyonel olmuyor.
    Bu noktada trendyol ve hb'nin gerisinde kalıyor. Geride kaldığı tek nokta da bu sanırım
    Batı şehirlerinde kolay gelsin firması bence çok daha hızlı teslim ediyor kargo firmalarının memnuniyeti tamamen şube ve personel şansına bağlı hocam. Mesela MNG'nin bir şubesi düzenli sistemlidir, personel sorumluluk sahibidir iyi olur diğer şubesinde çok fazla şikayet olur maalesef hiçbirisi tam kurumsallığı sağlıyamıyor kötünün iyisi Yurtiçi Kargo ama oda diğerlerine göre %40-45 daha pahalı buda e-ticaret için yüksek bir maaliyet.
  • 21-11-2025, 20:13:48
    #6
    Çok mükemmel bir firma.
  • 21-11-2025, 20:15:40
    #7
    bir kaç ay bekleyin Kalite hızla düşüyor
  • 21-11-2025, 20:16:50
    #8
    R10 Sigortacısı
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç ay bekleyin Kalite hızla düşüyor
    Türkiye de bu iyi niyeti kullanan çok oluyordur. Düşerse hep bu nedenle düşer diye düşünmüştüm.
  • 21-11-2025, 20:18:53
    #9
    Kesinlikle daha iyisi yok.

    Yaşadıklarımı anlatmak istemiyorum çünkü suistimal eden çok Olur biliyorum

    Maalesef ahlaki çöküntü içinde olduğumuz için, Amazon bizim ülkeye fazla geliyor.