Kesinlikle katılıyorum Bazı sorun yaşayanlar var ama çözüm için 0 çaba gösterenler oluyor Oysa yazdığınızda ellerinden geleni yapıyorlar
Kampanyaları güzel, müşteri deneyimi güzel Yerel firmalara göre daha iyi bencede