Kesinlikle daha iyisi yok.

Yaşadıklarımı anlatmak istemiyorum çünkü suistimal eden çok Olur biliyorum

Maalesef ahlaki çöküntü içinde olduğumuz için, Amazon bizim ülkeye fazla geliyor.