GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha iyisi yok bence de,

Ama kargo konusuna bir çözüm bulması gerekli.
Tuhaf firmalar ile çalışıyor, bu firmaların çalışanları genelde pek profesyonel olmuyor.
Bu noktada trendyol ve hb'nin gerisinde kalıyor. Geride kaldığı tek nokta da bu sanırım
Batı şehirlerinde kolay gelsin firması bence çok daha hızlı teslim ediyor kargo firmalarının memnuniyeti tamamen şube ve personel şansına bağlı hocam. Mesela MNG'nin bir şubesi düzenli sistemlidir, personel sorumluluk sahibidir iyi olur diğer şubesinde çok fazla şikayet olur maalesef hiçbirisi tam kurumsallığı sağlıyamıyor kötünün iyisi Yurtiçi Kargo ama oda diğerlerine göre %40-45 daha pahalı buda e-ticaret için yüksek bir maaliyet.