• 22-08-2023, 02:55:22
    #10
    erolkarakoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin bu yazın bile yandaş veya multi üyelik çağrışımı yapıyor sen bir insan kendi ürününü ön plana çıkarmak için herşeyi yapar sonuçta ticaret yapıyor sen burada arkadaşların yazıları üzeri ben şu şekil fayda gördüm şu kadar kazanç elde ettim diyemiyorsun ana konusuna bakın diye insanları konuya yönlendiriyorsun
    Kategori belli açtığım konu belli, kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürümü ilettim ve burada herhangi bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Herkes neye inanmak istiyorsa ona inanabilir. Arkadaşların söyledikleri zaten ana konuda bol bol mevcut. Tek tek bağlantı mı verelim hocam. Teşekkür konusu da mı açmayalım
  • 22-08-2023, 02:59:19
    #11
    mansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori belli açtığım konu belli, kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürümü ilettim ve burada herhangi bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Herkes neye inanmak istiyorsa ona inanabilir. Arkadaşların söyledikleri zaten ana konuda bol bol mevcut. Tek tek bağlantı mı verelim hocam. Teşekkür konusu da mı açmayalım
    Kategori belli konu belli tamam güzel diyorsun arkadaşlar çok haklı eğer ortada bir kanıt yoksa sende işin içindesindir ve bu kişi ürün satsın diye ona yardım ediyorsundur. Bana göre Teşekkür konusu açman bile başlı başına adamın ve ürünün reklamı dikkat ilgi çekme amaçlı yani forumun bence bu konu da da bir kuralı vardır. Eğer ortada bir kazanç yoksa bile senin açtığın konu ile diğer kişilerin aklına bu ürün kazandırıyor algısı oluşuyor
  • 22-08-2023, 03:02:17
    #12
    erolkarakoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori belli konu belli tamam güzel diyorsun arkadaşlar çok haklı eğer ortada bir kanıt yoksa sende işin içindesindir ve bu kişi ürün satsın diye ona yardım ediyorsundur. Bana göre Teşekkür konusu açman bile başlı başına adamın ve ürünün reklamı dikkat ilgi çekme amaçlı yani forumun bence bu konu da da bir kuralı vardır. Eğer ortada bir kazanç yoksa bile senin açtığın konu ile diğer kişilerin aklına bu ürün kazandırıyor algısı oluşuyor
    Herkesin kendi düşünme ve araştırma seçeneği var hocam zaten teşekkür konusu açtığım kişinin bu kategoride onlarca konusu var sadece bakın göreceksiniz. Son kez söylüyorum ben kendisine teşekkür ediyorum iyi ki bu forumda var
  • 22-08-2023, 03:04:27
    #13
    mansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin kendi düşünme ve araştırma seçeneği var hocam zaten teşekkür konusu açtığım kişinin bu kategoride onlarca konusu var sadece bakın göreceksiniz. Son kez söylüyorum ben kendisine teşekkür ediyorum iyi ki bu forumda var
    Sende haklısın ortada birşey olmayınca seninki kuru kuruya misafirlik gibi olmuş
  • 22-08-2023, 03:06:13
    #14
    erolkarakoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende haklısın ortada birşey olmayınca seninki kuru kuruya misafirlik gibi olmuş
    Evet hocam sensin
  • 22-08-2023, 03:19:25
    #15
    Kazandığını düşünmüyorum. fakat içerik iyi olduğundan teşekkur konusu açmış gibi geldi.
  • 22-08-2023, 03:22:41
    #16
    YavuzWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandığını düşünmüyorum. fakat içerik iyi olduğundan teşekkur konusu açmış gibi geldi.

  • 22-08-2023, 03:25:49
    #17
    Platin üye
    mansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözleriniz yeterince iyi görmüyor veya konuya iyice bakmamışsınız. Kazanç görmek istiyorsanız kendisinin ana konusunda paylaşılanlara bakabilirsiniz bolca mevcut
    İyi de eleştiri yapan kişiler senin hakkında kötü birşey demiyor aksine kimse için kötü birşey demiyor. Sadece madem bu kadar güzel faydalı birşey , neden o eğitim üzerine kimse kazanç sağlayamadı ya da sağladığı kazançları paylaşmadı. Sonuçta şaheser bir tablo ise herkes faydalansın, herkesin ticaret e bakış açısı değişsin.

    Albayrak abi karakteri ve sohbeti bakımından kaliteli bir insandır bundan hiç şüphem yok. Yorum yapacak olan kişi o iken neden sen savunma mekanizmanı devreye sokuyorsun. Bu da insanların aklında multi üyelik veya reklam olduğunu düşünür.
  • 22-08-2023, 03:27:19
    #18
    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de eleştiri yapan kişiler senin hakkında kötü birşey demiyor aksine kimse için kötü birşey demiyor. Sadece madem bu kadar güzel faydalı birşey , neden o eğitim üzerine kimse kazanç sağlayamadı ya da sağladığı kazançları paylaşmadı. Sonuçta şaheser bir tablo ise herkes faydalansın, herkesin ticaret e bakış açısı değişsin.

    Albayrak abi karakteri ve sohbeti bakımından kaliteli bir insandır bundan hiç şüphem yok. Yorum yapacak olan kişi o iken neden sen savunma mekanizmanı devreye sokuyorsun. Bu da insanların aklında multi üyelik veya reklam olduğunu düşünür.
    Burası bunu yapmam gereken yer değil hocam ben bunu anlatamıyorum. Burada kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürüm var ve ilettim. Buraya bu konuyu insanlara kazanç kanıtlamak için açmadım.