Senin bu yazın bile yandaş veya multi üyelik çağrışımı yapıyor sen bir insan kendi ürününü ön plana çıkarmak için herşeyi yapar sonuçta ticaret yapıyor sen burada arkadaşların yazıları üzeri ben şu şekil fayda gördüm şu kadar kazanç elde ettim diyemiyorsun ana konusuna bakın diye insanları konuya yönlendiriyorsun
Kategori belli açtığım konu belli, kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürümü ilettim ve burada herhangi bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Herkes neye inanmak istiyorsa ona inanabilir. Arkadaşların söyledikleri zaten ana konuda bol bol mevcut. Tek tek bağlantı mı verelim hocam. Teşekkür konusu da mı açmayalım