erolkarakoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kategori belli konu belli tamam güzel diyorsun arkadaşlar çok haklı eğer ortada bir kanıt yoksa sende işin içindesindir ve bu kişi ürün satsın diye ona yardım ediyorsundur. Bana göre Teşekkür konusu açman bile başlı başına adamın ve ürünün reklamı dikkat ilgi çekme amaçlı yani forumun bence bu konu da da bir kuralı vardır. Eğer ortada bir kazanç yoksa bile senin açtığın konu ile diğer kişilerin aklına bu ürün kazandırıyor algısı oluşuyor
Herkesin kendi düşünme ve araştırma seçeneği var hocam zaten teşekkür konusu açtığım kişinin bu kategoride onlarca konusu var sadece bakın göreceksiniz. Son kez söylüyorum ben kendisine teşekkür ediyorum iyi ki bu forumda var