erolkarakoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@ALBAYRAKTECH Teşekkürüm var
21
●3.908
- 22-08-2023, 02:55:22Kategori belli açtığım konu belli, kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürümü ilettim ve burada herhangi bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Herkes neye inanmak istiyorsa ona inanabilir. Arkadaşların söyledikleri zaten ana konuda bol bol mevcut. Tek tek bağlantı mı verelim hocam. Teşekkür konusu da mı açmayalım
- 22-08-2023, 02:59:19Kategori belli konu belli tamam güzel diyorsun arkadaşlar çok haklı eğer ortada bir kanıt yoksa sende işin içindesindir ve bu kişi ürün satsın diye ona yardım ediyorsundur. Bana göre Teşekkür konusu açman bile başlı başına adamın ve ürünün reklamı dikkat ilgi çekme amaçlı yani forumun bence bu konu da da bir kuralı vardır. Eğer ortada bir kazanç yoksa bile senin açtığın konu ile diğer kişilerin aklına bu ürün kazandırıyor algısı oluşuyormansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:02:17Herkesin kendi düşünme ve araştırma seçeneği var hocam zaten teşekkür konusu açtığım kişinin bu kategoride onlarca konusu var sadece bakın göreceksiniz. Son kez söylüyorum ben kendisine teşekkür ediyorum iyi ki bu forumda varerolkarakoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:04:27Sende haklısın ortada birşey olmayınca seninki kuru kuruya misafirlik gibi olmuşmansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:25:49İyi de eleştiri yapan kişiler senin hakkında kötü birşey demiyor aksine kimse için kötü birşey demiyor. Sadece madem bu kadar güzel faydalı birşey , neden o eğitim üzerine kimse kazanç sağlayamadı ya da sağladığı kazançları paylaşmadı. Sonuçta şaheser bir tablo ise herkes faydalansın, herkesin ticaret e bakış açısı değişsin.mansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Albayrak abi karakteri ve sohbeti bakımından kaliteli bir insandır bundan hiç şüphem yok. Yorum yapacak olan kişi o iken neden sen savunma mekanizmanı devreye sokuyorsun. Bu da insanların aklında multi üyelik veya reklam olduğunu düşünür. - 22-08-2023, 03:27:19Burası bunu yapmam gereken yer değil hocam ben bunu anlatamıyorum. Burada kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürüm var ve ilettim. Buraya bu konuyu insanlara kazanç kanıtlamak için açmadım.seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
