mansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kategori belli açtığım konu belli, kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Kendisine teşekkürümü ilettim ve burada herhangi bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Herkes neye inanmak istiyorsa ona inanabilir. Arkadaşların söyledikleri zaten ana konuda bol bol mevcut. Tek tek bağlantı mı verelim hocam. Teşekkür konusu da mı açmayalım
Kategori belli konu belli tamam güzel diyorsun arkadaşlar çok haklı eğer ortada bir kanıt yoksa sende işin içindesindir ve bu kişi ürün satsın diye ona yardım ediyorsundur. Bana göre Teşekkür konusu açman bile başlı başına adamın ve ürünün reklamı dikkat ilgi çekme amaçlı yani forumun bence bu konu da da bir kuralı vardır. Eğer ortada bir kazanç yoksa bile senin açtığın konu ile diğer kişilerin aklına bu ürün kazandırıyor algısı oluşuyor