mansken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözleriniz yeterince iyi görmüyor veya konuya iyice bakmamışsınız. Kazanç görmek istiyorsanız kendisinin ana konusunda paylaşılanlara bakabilirsiniz bolca mevcut
İyi de eleştiri yapan kişiler senin hakkında kötü birşey demiyor aksine kimse için kötü birşey demiyor. Sadece madem bu kadar güzel faydalı birşey , neden o eğitim üzerine kimse kazanç sağlayamadı ya da sağladığı kazançları paylaşmadı. Sonuçta şaheser bir tablo ise herkes faydalansın, herkesin ticaret e bakış açısı değişsin.

Albayrak abi karakteri ve sohbeti bakımından kaliteli bir insandır bundan hiç şüphem yok. Yorum yapacak olan kişi o iken neden sen savunma mekanizmanı devreye sokuyorsun. Bu da insanların aklında multi üyelik veya reklam olduğunu düşünür.