• 03-05-2023, 03:42:14
    #1
    Kurumsal PLUS
    @Albayraktech; Aldığım enterprise eğitimi sürecinde A'dan Z ye desteği canım sıkkınken 10 yıllık dostluk gibi dertlesmesi.
    Eğitimden sonra da desteği siteyi kuracak olmasına kadar zorunlu olmadığı hâlde...

    Eğitim içeriği ise şu anda bilgisayar da wp nedir bilmeyen eklenti nedir bilmeyen birine gösterseniz, yapar ben 15 yaşındaki yeğenime vereceğim o yapacak ben izleyeceğim...

    Forumda bir çok insandan bir çok eğitim aldım ne böyle bir eğitim aldım, ne de böyle eğitim gelir...

    Ayrıca sorduğum siruya verdiği cevap her şeyden daha önemlidir....

    Böyle bir arkadaş edindiğim için bu platformda emeği geçen herkese saygım var ama arkadaş banli en kısa sürede güzel insanın geri dönmesini bekliyorum....

    Birlikte güzel kazançlara
  • 03-05-2023, 03:47:38
    #2
    Tebrikler hocam. En kısa zamanda bir de dil bilgisi dersi öneririm. Keyifli forumlar ve bol kazançlar dilerim.
  • 03-05-2023, 04:00:13
    #3
    Kurumsal PLUS
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. En kısa zamanda bir de dil bilgisi dersi öneririm. Keyifli forumlar ve bol kazançlar dilerim.
    Sağol. Gecenin bu saatinde telefondan açtığım konuda hatalar olabilir. Takılacak bir tek bu kaldı yani yorum atmak için atmışsın. Lise ve üniversite hayatım sayısal geçti. Lisede haftada gördüğüm 2 saat ile bu kadar oluyor seni memnun edemediysek kusura bakma.
  • 03-05-2023, 04:00:57
    #4
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. En kısa zamanda bir de dil bilgisi dersi öneririm. Keyifli forumlar ve bol kazançlar dilerim.
    Konuyu açan arkadaşın ana dili türkçe olmayabilir belki yeni öğreniyor türkçeyi nereden biliyorsunuz? Sizden ricam kişilerin ana dilini bilmeden böyle iğneleyici yorum yapmamanız.
  • 03-05-2023, 04:24:26
    #5
    muslumozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan arkadaşın ana dili türkçe olmayabilir belki yeni öğreniyor türkçeyi nereden biliyorsunuz? Sizden ricam kişilerin ana dilini bilmeden böyle iğneleyici yorum yapmamanız.
    Öyle bir durum olması halinde o şekilde bir cevap verirdi, ben de özür dilerdim. Duyar kasılacak başka konular bulun. İyi geceler.
  • 03-05-2023, 04:36:04
    #6
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir durum olması halinde o şekilde bir cevap verirdi, ben de özür dilerdim. Duyar kasılacak başka konular bulun. İyi geceler.
    Kendisi alamancı veya türkmende olabilir türkçesinin eksik olması veya yeni öğreniyor olması onu aşağılama hakkı vermiyor size iyi forumlar dilerim
  • 03-05-2023, 04:43:28
    #7
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. En kısa zamanda bir de dil bilgisi dersi öneririm. Keyifli forumlar ve bol kazançlar dilerim.
    En kısa zamanda size diksiyon dersi öneririm.
  • 03-05-2023, 04:44:51
    #8
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler hocam. En kısa zamanda bir de dil bilgisi dersi öneririm. Keyifli forumlar ve bol kazançlar dilerim.
    Eğer konu imla kuralları ise 'Hocam' kelimesinin baş harfi büyük olmalıdır. Bilginiz olsun.
  • 03-05-2023, 04:51:12
    #9
    bawiez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa zamanda size diksiyon dersi öneririm.
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer konu imla kuralları ise 'Hocam' kelimesinin baş harfi büyük olmalıdır. Bilginiz olsun.
    Öneri ve uyarınız için teşekkür ederim. Mutlaka değerlendireceğim ve dikkat edeceğim