Öyle bir durum olması halinde o şekilde bir cevap verirdi, ben de özür dilerdim. Duyar kasılacak başka konular bulun. İyi geceler.
Kendisi alamancı veya türkmende olabilir türkçesinin eksik olması veya yeni öğreniyor olması onu aşağılama hakkı vermiyor size iyi forumlar dilerim