arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler hocam. En kısa zamanda bir de dil bilgisi dersi öneririm. Keyifli forumlar ve bol kazançlar dilerim.
Sağol. Gecenin bu saatinde telefondan açtığım konuda hatalar olabilir. Takılacak bir tek bu kaldı yani yorum atmak için atmışsın. Lise ve üniversite hayatım sayısal geçti. Lisede haftada gördüğüm 2 saat ile bu kadar oluyor seni memnun edemediysek kusura bakma.