Adem abim sayesinde şuanda Polonya'dayım. Bundan 4-5 ay önce foruma açtığı konuyu görerek işlemlere başladık. Ve son 4-5 gündür de Polonya'dayım. 1 yıllık çalışma vizem var. Tekrardan çok teşekkürler @ADEM;
Bu da Polonya'dan ilk videom, ne iş yapacağımı ve neden geldiğimi anlatıyorum
paran varmış gitmişsin kardeşim insanları özendirme bu gibi şeylere bana kalırsa orada iş bulabildin mi? sanırım uber eat yapmayı planlıyorsun biraz deli cesareti olmuş seninki umarım başarabilirsin.