• 30-12-2022, 00:18:29
    #1
    Adem abim sayesinde şuanda Polonya'dayım. Bundan 4-5 ay önce foruma açtığı konuyu görerek işlemlere başladık. Ve son 4-5 gündür de Polonya'dayım. 1 yıllık çalışma vizem var. Tekrardan çok teşekkürler @ADEM;

    Bu da Polonya'dan ilk videom, ne iş yapacağımı ve neden geldiğimi anlatıyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=_9way-RjeeU
  • 30-12-2022, 00:24:22
    #2
    Ne iş yapıyorsunuz
  • 30-12-2022, 00:24:46
    #3
    Ben teşekkür ederim, r10 Polonya şubesi açacağız yakında 😅😅
  • 30-12-2022, 00:26:09
    #4
    kvp
    helpful
    Hayırlı olsun, umarım sizler için güzel bir başlangıç olur. @ADEM; iş ahlakını bilen biridir, emeğine sağlık.
  • 30-12-2022, 00:26:51
    #5
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, umarım sizler için güzel bir başlangıç olur. @ADEM; iş ahlakını bilen biridir, emeğine sağlık.
    Teşekkür ederim ☺
  • 30-12-2022, 00:26:52
    #6
    skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne iş yapıyorsunuz
    Konuya video bağlantımı ekledim, orada detayları anlattım
  • 30-12-2022, 00:28:11
    #7
    Ne iş yapıyorsun hocam
    Gidince vize uzatma durumu oluyor mu
  • 30-12-2022, 00:29:12
    #8
    paran varmış gitmişsin kardeşim insanları özendirme bu gibi şeylere bana kalırsa orada iş bulabildin mi? sanırım uber eat yapmayı planlıyorsun biraz deli cesareti olmuş seninki umarım başarabilirsin.
  • 30-12-2022, 00:29:30
    #9
    mustafagumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne iş yapıyorsun hocam
    Gidince vize uzatma durumu oluyor mu
    Oturum kartı alıp 3 seneye kadar uzatabilirsiniz. 3 sene sonra yine aynı şekilde devam şeklinde hocam.