karamazov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@ADEM teşekkürler...
18
●1.156
- 30-12-2022, 00:36:26doğal olarak sen tabiki güzelleyeceksin bu durumu çünkü bu işten para kazanıyorsun
türkiye çok çok pahalı elbette yaşam standartlarımız çok kötü ancak türkiyede konuşulan dil türkçe insanlarla anlaşabilmek daha kolay lehçe bilmeyen bir insan 0 dil ile oraya gidip taksiciliği ya da uber eat'i yapabilmesi ne kadar kolay? ayrıca gurbet eş dost yok herkes yabancı neyse iyi çalışmalar size.
https://www.youtube.com/watch?v=hqcxy2Xg-iE
ADEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-12-2022, 00:38:35Her işin zorluğu var dostum, buraya kalkıp gelmeden önce bu kişinin bunları düşünüp gelmesi gerek. Ben bu konuyu açtım diye herkes bir anda buraya koşup gelecek diye bir şey yok. En kolay örneği ben Lehçe bilmiyorum İngilizce ile tüm işlerimi kolaylıkla halledebiliyorum bir sonraki videoda da kolay bir şekilde çalışıp paramı kazanabildiğimi göstereceğim. Bazı şeyleri gözünüzde çok büyütürseniz hiçbir zaman gelişme kaydedemezsiniz, teşekkürler.karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 00:39:35elbette öyle umarım başarabilirsin umut olursun belki bizlere ben de gelirim he

mehmetcckli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-12-2022, 20:33:56buisness taxi olayi var mi orada acaba? bmw ya da merso ile? bizim belarusda var idi polonyadada var ise pm alabilir miyimADEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 20:51:41Evet var hocam , über Black geçiyorLeuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 21:29:57ortalama kazanc nedir peki bilginiz var mı?ADEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 21:33:48Black bilmiyorum fakat normal uber ve boltta iyi çalışma durumunda ve araç size aitse 10-11 bin zloty kazanç oluyorLeuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 21:56:29vergi haric degil mi peki bmw tarzi araclar ile yapsak nasil olur ogrenebilir misiniz?ADEM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orada iş bulabildin mi?