@ADEM teşekkürler... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@ADEM teşekkürler...
18
●
1.156
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@ADEM teşekkürler...
1
2
3
30-12-2022, 22:00:39
#19
PolonyaX
Leuqme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vergi haric degil mi peki bmw tarzi araclar ile yapsak nasil olur ogrenebilir misiniz?
Ancak aktif uber black yapan birisine denk gelirsem sorabilirim hocam uber black Varşovada aktif. Fakat kazançlarını bilmiyorum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler