Adem abim sayesinde şuanda Polonya'dayım. Bundan 4-5 ay önce foruma açtığı konuyu görerek işlemlere başladık. Ve son 4-5 gündür de Polonya'dayım. 1 yıllık çalışma vizem var. Tekrardan çok teşekkürler @ADEM;

Bu da Polonya'dan ilk videom, ne iş yapacağımı ve neden geldiğimi anlatıyorum


https://www.youtube.com/watch?v=_9way-RjeeU