Netgsm Memnuniyeti
9
●462
- 26-07-2019, 02:25:35Merhabalar,
Uzun zamandır NetGsm müşterisiyim (Bireysel), SMS ve Ses paketlerini kullandım. Zamanında bana SMS başlığı tanımlamışlardı (İsim Soyisim), daha sonra bu başlık otomatik silindi (Yasa gereği sanırım). Başlık talebinde bulunduğumda "Evraklarınız Ulaştığında Talebiniz Değerlendirilecektir" yazısı OTOMATİK çıkıyor. Benim tüm sözleşmelerim, kimliğim vs. sistemde ekli kimseninde başlık konusunda yardımcı olduğunu görmedim açıkçası. Fakat herkesin dediği gibi "Piyasada Tek"
Not: Etiketlediğiniz arkadaşı tanımıyorum, sadece firma ile ilgili görüşümü beyan ettim, Saygılar - 26-07-2019, 02:37:03Yorumun için teşekkür ederim herzaman destek sağlarımomerfaruksunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkür ederim Netgsm Ana Bayisi Olarak sizede hizmet vermek isterim + bedava dakika ve SMS lerden yararlandırmak isterimvolkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
By_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ; Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür. Başlık konusuna gelince BTK nın almış olduğu karar doğrultusunda bu işlemler yapılmıştı oyüzden silme işlemi yapıldı bana 0216 488 23 46 dan ulaşabilir veya Wp den yazabilirsiniz hemen destek sağlayıp başlığı tanımlatıcam hesabınıza + mağdur olduğunuz için 1000 sms veya 250 dk hediye tanımlaması ( son kullanma tarihi yok + ücretsiz SMS konusunda bilgi vericem hayırlı geceler
Merhaba, değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Eğer Netgsm aboneliğiniz varsa sizede yardımcı olmaktan mutluluk duyarımWhistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-07-2019, 02:54:02İlginiz için teşekkür ederim, gün içerisinde dönüş sağlayacağım.VolkanDobriceli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2019, 02:57:21By_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Tabiki yardımcı olmaktan mutluluk duyarım sorun yaşanmanızı kesinlikle istemem yarın gün içinde mutlaka dönüşünüzü bekliyorum hayırlı geceler
