Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün normal sms paketi yerine yanlışlıkla api paketi almışım. Çok sonra fark ettim. Yazdım aradılar sağolsun lar normal sms paketine çevirdiler, ben artık ona gitti gözüyle bakıyordum
Merhaba,

Hayırlı geceler normal SMS kullanımı yapıyorsanız MÜJDE yarın gün içinde benimle 0216 488 23 46 dan bana ulaşabilirseniz ücret ödemenize gerek kalmadan SMS konusunda destek sağlarım



By_Tarantula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Uzun zamandır NetGsm müşterisiyim (Bireysel), SMS ve Ses paketlerini kullandım. Zamanında bana SMS başlığı tanımlamışlardı (İsim Soyisim), daha sonra bu başlık otomatik silindi (Yasa gereği sanırım). Başlık talebinde bulunduğumda "Evraklarınız Ulaştığında Talebiniz Değerlendirilecektir" yazısı OTOMATİK çıkıyor. Benim tüm sözleşmelerim, kimliğim vs. sistemde ekli kimseninde başlık konusunda yardımcı olduğunu görmedim açıkçası. Fakat herkesin dediği gibi "Piyasada Tek"

Not: Etiketlediğiniz arkadaşı tanımıyorum, sadece firma ile ilgili görüşümü beyan ettim, Saygılar

@By_Tarantula; Arkadaşımızın sorununu ivedi bir şekilde çözdük ve hizmet almasını sağladık. iyi günlerde kullanın