Merhabalar,

Uzun zamandır NetGsm müşterisiyim (Bireysel), SMS ve Ses paketlerini kullandım. Zamanında bana SMS başlığı tanımlamışlardı (İsim Soyisim), daha sonra bu başlık otomatik silindi (Yasa gereği sanırım). Başlık talebinde bulunduğumda "Evraklarınız Ulaştığında Talebiniz Değerlendirilecektir" yazısı OTOMATİK çıkıyor. Benim tüm sözleşmelerim, kimliğim vs. sistemde ekli kimseninde başlık konusunda yardımcı olduğunu görmedim açıkçası. Fakat herkesin dediği gibi "Piyasada Tek"

Not: Etiketlediğiniz arkadaşı tanımıyorum, sadece firma ile ilgili görüşümü beyan ettim, Saygılar