Ben böyle güzel hizmet görmedim her konuyla sorularımla ilgileniyorlar, avantajlardan yararlanmamı sağlıyorlar. Gerçekten çok teşekkür ederim Netgsm.👍🏻 Ayrıca
@VolkanDobriceli; hocama da çok teşekkür ediyorum ilgisi için.
Yorumun için teşekkür ederim herzaman destek sağlarım
Firma piyasada tek, Aynı Şekilde Volkan beyde ilgili.
Yorumunuz için teşekkür ederim Netgsm Ana Bayisi Olarak sizede hizmet vermek isterim + bedava dakika ve SMS lerden yararlandırmak isterim
Merhabalar,
Uzun zamandır NetGsm müşterisiyim (Bireysel), SMS ve Ses paketlerini kullandım. Zamanında bana SMS başlığı tanımlamışlardı (İsim Soyisim), daha sonra bu başlık otomatik silindi (Yasa gereği sanırım). Başlık talebinde bulunduğumda "Evraklarınız Ulaştığında Talebiniz Değerlendirilecektir" yazısı OTOMATİK çıkıyor. Benim tüm sözleşmelerim, kimliğim vs. sistemde ekli kimseninde başlık konusunda yardımcı olduğunu görmedim açıkçası. Fakat herkesin dediği gibi "Piyasada Tek"
Not: Etiketlediğiniz arkadaşı tanımıyorum, sadece firma ile ilgili görüşümü beyan ettim, Saygılar
Merhaba ; Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür. Başlık konusuna gelince BTK nın almış olduğu karar doğrultusunda bu işlemler yapılmıştı oyüzden silme işlemi yapıldı bana 0216 488 23 46 dan ulaşabilir veya Wp den yazabilirsiniz hemen destek sağlayıp başlığı tanımlatıcam hesabınıza + mağdur olduğunuz için 1000 sms veya 250 dk hediye tanımlaması ( son kullanma tarihi yok + ücretsiz SMS konusunda bilgi vericem hayırlı geceler
Müşteri hizmetleri bile buram buram kalite kokan bir firmadır.
Merhaba, değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Eğer Netgsm aboneliğiniz varsa sizede yardımcı olmaktan mutluluk duyarım