Merhaba arkadaşlar,
Geçen aylarda Te Bilişim 'den haber teması satın almıştım. Allah var her dediğimiz ile çok iyi bir şekilde ilgilendiler.
2 gün önce aldığım bir haber sitesi var ve asp olarak kodlanmıştı. Sistem ASP, firma bizi sallamıyor. Google news uyumlu site haritası istiyoruz yeni bir tema satın almalısınız diyorlar.
Baktık olacak gibi değil Te Bilişim 'e sorunsuz bir şekilde sitemizin veritabanını taşıyıp onların sistemlerine geçebilirmiyiz diye ticket açtım. Anında incelediler ve şuan yeni temamıza kuruyorlar.
Aldığımız hizmetin karşılığını sonuna kadar alabiliyoruz. Kendilerine tekrardan teşekkür ediyorum.
Te Bilişim 'e Teşekkürüm Var
5
●1.683
- 18-06-2014, 17:28:01Birçok firmada te bilişimi duyuyorum fiyatları nedir peki

YusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-06-2014, 17:38:31750 TL + KDV 'den başlıyor hocam. Ama en kötü yazılımları piyasadaki en iyi yazılımlara 100 basar. Destek ve ilgide süper.Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından 2 günlerini benim için ayırdılar. Eski yazılımdan (asp) kendi yazılımlarına veritabanımı sorınsuz bir şekilde ücretsiz bir şekilde taşıdılar sağolsunlar. - 25-04-2020, 09:10:53Hocam 2014 yılında açılmış bir konuyu niye hortlatıyorsunuz ? Artık her şikayet yazan firma ile alaklı bütün konuları hortlatacak mı ?kritik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2020, 22:46:53Hocam okursan anlayacaksınYusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...post1076620149

