Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birçok firmada te bilişimi duyuyorum fiyatları nedir peki
750 TL + KDV 'den başlıyor hocam. Ama en kötü yazılımları piyasadaki en iyi yazılımlara 100 basar. Destek ve ilgide süper.

En azından 2 günlerini benim için ayırdılar. Eski yazılımdan (asp) kendi yazılımlarına veritabanımı sorınsuz bir şekilde ücretsiz bir şekilde taşıdılar sağolsunlar.