Konu
Te Bilişim 'e Teşekkürüm Var
25-04-2020, 09:10:53
#4
YusufKISA
kritik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Te bilişim pişmanlıktır.
https://www.r10.net/showthread.php?p...post1076620149
Hocam 2014 yılında açılmış bir konuyu niye hortlatıyorsunuz ? Artık her şikayet yazan firma ile alaklı bütün konuları hortlatacak mı ?