YusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2014 yılında açılmış bir konuyu niye hortlatıyorsunuz ? Artık her şikayet yazan firma ile alaklı bütün konuları hortlatacak mı ?
Hocam okursan anlayacaksın
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...post1076620149