• 17-11-2013, 22:59:21
    #10
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ban yemiyim diye şaka seni gidi seni
    Valla billa o niyetle ayzdım ne yalan söyleyim
    Hatta tekrar düzenleyecektim biraz daha ağır ayzacaktım kapattıms ekmeyi durdukyere banlanırız diye
  • 17-11-2013, 23:42:53
    #11
  • 18-11-2013, 00:15:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    @Moderator; işini çok iyi yapıyor elbette. Ama asıl farkı gizeminden geliyor. Şöyle ki, hemen Ramiz Dayı'dan bir alıntıyla açıklayayım;

    Alıntı
    "Kaderimiz niye avucumuzun içinde yazılıdır, bilir misin? Gerektiğinde, gizleyebilelim diye. Niye bilir misin?

    Çünkü güç, gizden gelir. Gerçek niyetini kimse bilmeyecek. Kaderin, sırrındır. Kaderini kimseyle paylaşmayacaksın."
    Şaka bir yana Moderator'ün forumda kim olduğu ya da forumdan birisi mi olup olmadığı bilinmediği için torpil, ayrımcılık gibi şeylerin olabilmesi de doğal olarak ortadan kalkıyor. Yani sistem gerçekten mükemmel. Yönetici veya yöneticiler kimlikleri gizli olduğu için, tabi kendi objektifliğiyle de ilgisi var. Hepimize eşit davranılıyor ve kimsenin arkadaşı değil. Bu da biz üyelerin yönetime olan güveninin daha çok artmasını sağlıyor. Sonuçta insanlar ortada bu gibi bir şey olmadan bile bazı olaylarda böyle yaftalamalarda bulunmayı severiz ama kim olduğunu bilmediğimiz için bunun imasında dahi bulunamıyoruz. Yönetimin de başı bu konudan hiç ağrımıyordur.

    Ayrıca gerçekten moderatör çok iyi ilgileniyor, şu ana kadar denk gelmedim ki bir reportum bile yanıtsız kalsın. Ben de teşekkür ediyorum kendisine. Yukarıda anlattığım şeyi umarım açıklayıcı ifade edebilmişimdir.
  • 23-11-2013, 05:59:55
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tekil şahıs gibi almışsınız, ben ilk bu sisteme geçildiğinde moderatör rumuzu bir kişiye ait sanmıştım, ama ortada başka mod olmayınca, ortak hesap olduğunu anladım
  • 23-11-2013, 09:14:43
    #15
    @Moderator; iyi birisiniz ama saklanmasaydınız iyiydi en azından beylikdüzü buluşmasına gelseydiniz belki gelirsiniz diye 2.5 saat yol çektik
  • 24-11-2013, 10:09:21
    #16
    Line35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 7/24 forumda, şikayet konularıyla, reportlarla uğraşan mod.'uma teşekkürüm var.

    Moderatörümüz olmasa, bence forumda çok olaylar olurdu
    Hangi üyeliğinle bu kanıya vardın?
  • 24-11-2013, 11:23:03
    #17
    Moderator bence r10'dan birkaç kişi tarafından yönetiliyor.
  • 24-11-2013, 11:30:36
    #18
    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderator bence r10'dan birkaç kişi tarafından yönetiliyor.
    Tabi ki tek kişi bu kadar yaramaz insanı nasıl idare edecek