Konu
Moderatör'e teşekkürüm var!
24-11-2013, 11:30:36
#18
Ekpyrosis
musevvid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Moderator bence r10'dan birkaç kişi tarafından yönetiliyor.
Tabi ki tek kişi bu kadar yaramaz insanı nasıl idare edecek