Line35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 7/24 forumda, şikayet konularıyla, reportlarla uğraşan mod.'uma teşekkürüm var.

Moderatörümüz olmasa, bence forumda çok olaylar olurdu
Hangi üyeliğinle bu kanıya vardın?