Konu
Moderatör'e teşekkürüm var!
24-11-2013, 10:09:21
#16
Ekpyrosis
Line35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar, 7/24 forumda, şikayet konularıyla, reportlarla uğraşan mod.'uma teşekkürüm var.
Moderatörümüz olmasa, bence forumda çok olaylar olurdu
Hangi üyeliğinle bu kanıya vardın?