• 20-04-2020, 18:48:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar bir telegram grubu açtım. Rakip gruptaki üyeleri rehberime ekliyorum. Daha sonra onları kendi grubuma ekliyorum. Yeni başladım. Ve günde max. 40 kişiyi davet edeceğim banlanma durumu olur mu? 4-5 telefondan bunu yapacağım. Sizce sakıncası var mı? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.
  • 20-04-2020, 20:03:02
    #2
    Hocam bu platformda insanları zorla bir yerde tutamazsınız, ilgisini çekmeyen insan her türlü çıkar gruptan bir süre sonra olan emeğinize olur. Çok farklı hiçbir yerde olmayan bir içerik üretiyorsanız dikkat çekiyorsa tutabilirsiniz evet ama onun dışında dediğim gibi belli bir süre sonra çıkarlar.
  • 20-04-2020, 21:05:07
    #3
    https://www.r10.net/telegram/2315787...eceksiniz.html konuma bakabilirsin dilersen.
  • 20-04-2020, 21:05:58
    #4
    recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu platformda insanları zorla bir yerde tutamazsınız, ilgisini çekmeyen insan her türlü çıkar gruptan bir süre sonra olan emeğinize olur. Çok farklı hiçbir yerde olmayan bir içerik üretiyorsanız dikkat çekiyorsa tutabilirsiniz evet ama onun dışında dediğim gibi belli bir süre sonra çıkarlar.
    Hocam kitap pdfleri vs bunları paylaşıyorum. Ayrıca grubla ilgili olan kişileri ekliyorum. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 20-04-2020, 21:17:08
    #5
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kitap pdfleri vs bunları paylaşıyorum. Ayrıca grubla ilgili olan kişileri ekliyorum. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    O zaman problem görünmüyor hocam, rica ederim ne demek 🙏
  • 21-04-2020, 00:05:20
    #6
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bir telegram grubu açtım. Rakip gruptaki üyeleri rehberime ekliyorum. Daha sonra onları kendi grubuma ekliyorum. Yeni başladım. Ve günde max. 40 kişiyi davet edeceğim banlanma durumu olur mu? 4-5 telefondan bunu yapacağım. Sizce sakıncası var mı? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.
    Bir kullanıcı ile, gruptaki üyeleri kendi grubuna aktarman için, ekleyeceğin kullanıcıyı rehberine eklemen gerekmiyor. Spam'da olsa dahi, o kişiyi telefon numarası ile kaydetmediğin veya onun seni karşılıklı olarak rehberine eklemediği sürece, onu rehberine ekleyip gruba aktarmanın bir anlamı kalmıyor. Bana soracaksanız, spam'a düşmeden 25-30 kişi eklerim günlük olarak, spam'a düşme riskim olmaz ve hesabın kullanım süresi uzar kapatılmadığı için.
  • 21-04-2020, 00:23:40
    #7
    mamicc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kullanıcı ile, gruptaki üyeleri kendi grubuna aktarman için, ekleyeceğin kullanıcıyı rehberine eklemen gerekmiyor. Spam'da olsa dahi, o kişiyi telefon numarası ile kaydetmediğin veya onun seni karşılıklı olarak rehberine eklemediği sürece, onu rehberine ekleyip gruba aktarmanın bir anlamı kalmıyor. Bana soracaksanız, spam'a düşmeden 25-30 kişi eklerim günlük olarak, spam'a düşme riskim olmaz ve hesabın kullanım süresi uzar kapatılmadığı için.
    Günde 40 kişi eklemeye karar verdim umarım hesap sıkıntıya girmez
  • 21-04-2020, 00:28:14
    #8
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 40 kişi eklemeye karar verdim umarım hesap sıkıntıya girmez
    İşlemleri kendin yapacağın için en iyi yöntemi keşfedip bulacaksın. Başarılar.
  • 21-04-2020, 09:29:02
    #9
    https://www.r10.net/telegram/2315787...eceksiniz.html buraya bakabilirsiniz 24 saatte 100 kişi ekleyebiliyoruz.