Bir kullanıcı ile, gruptaki üyeleri kendi grubuna aktarman için, ekleyeceğin kullanıcıyı rehberine eklemen gerekmiyor. Spam'da olsa dahi, o kişiyi telefon numarası ile kaydetmediğin veya onun seni karşılıklı olarak rehberine eklemediği sürece, onu rehberine ekleyip gruba aktarmanın bir anlamı kalmıyor. Bana soracaksanız, spam'a düşmeden 25-30 kişi eklerim günlük olarak, spam'a düşme riskim olmaz ve hesabın kullanım süresi uzar kapatılmadığı için.
Günde 40 kişi eklemeye karar verdim umarım hesap sıkıntıya girmez