Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar bir telegram grubu açtım. Rakip gruptaki üyeleri rehberime ekliyorum. Daha sonra onları kendi grubuma ekliyorum. Yeni başladım. Ve günde max. 40 kişiyi davet edeceğim banlanma durumu olur mu? 4-5 telefondan bunu yapacağım. Sizce sakıncası var mı? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.