Merhaba arkadaşlar bir telegram grubu açtım. Rakip gruptaki üyeleri rehberime ekliyorum. Daha sonra onları kendi grubuma ekliyorum. Yeni başladım. Ve günde max. 40 kişiyi davet edeceğim banlanma durumu olur mu? 4-5 telefondan bunu yapacağım. Sizce sakıncası var mı? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.