Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bir telegram grubu açtım. Rakip gruptaki üyeleri rehberime ekliyorum. Daha sonra onları kendi grubuma ekliyorum. Yeni başladım. Ve günde max. 40 kişiyi davet edeceğim banlanma durumu olur mu? 4-5 telefondan bunu yapacağım. Sizce sakıncası var mı? Değerli görüşlerinizi bekliyorum.
Bir kullanıcı ile, gruptaki üyeleri kendi grubuna aktarman için, ekleyeceğin kullanıcıyı rehberine eklemen gerekmiyor. Spam'da olsa dahi, o kişiyi telefon numarası ile kaydetmediğin veya onun seni karşılıklı olarak rehberine eklemediği sürece, onu rehberine ekleyip gruba aktarmanın bir anlamı kalmıyor. Bana soracaksanız, spam'a düşmeden 25-30 kişi eklerim günlük olarak, spam'a düşme riskim olmaz ve hesabın kullanım süresi uzar kapatılmadığı için.