• 16-11-2006, 11:17:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://www.ntvmsnbc.com/news/339815.asp

    Bu Konuda Anlamadığım Unsur İnternet Kullanım Ücreti Nasıl?Kullanan veya Bilgisi OLanlar Yazabilir mi
  • 16-11-2006, 12:50:12
    #2
    Misafir
    bu alet çok gereksiz fiyatına göre iyi değil.

    gidip msn icq yükleyebileceğin cep telefonlarıyla aynı fiyata.

    ilk zamanlar smsler bedava olacak demişlerdi bekledik eğer öyle olsaydı alacaktım ama ücretliymiş.
  • 16-11-2006, 12:56:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    e-kolayda da fiyata ekran dahil değil diyordu.......
  • 16-11-2006, 13:10:03
    #4
    arkadasım aldı ve pişman oldu + sı yok. D_A_X'ında dediği gibi cep tel. alsanız msn yükleyebileceğiniz bence daha mantıklı..
  • 16-11-2006, 20:34:51
    #5
    ogo mogo kim şişko
    kaliteli bi alete benziyo ya