Konu
Ogo
16-11-2006, 13:10:03
#4
WaRzOnE
arkadasım aldı ve pişman oldu + sı yok. D_A_X'ında dediği gibi cep tel. alsanız msn yükleyebileceğiniz bence daha mantıklı..