Konu
Ogo
16-11-2006, 12:50:12
#2
D_A_X
Misafir
bu alet çok gereksiz fiyatına göre iyi değil.
gidip msn icq yükleyebileceğin cep telefonlarıyla aynı fiyata.
ilk zamanlar smsler bedava olacak demişlerdi bekledik eğer öyle olsaydı alacaktım ama ücretliymiş.