Bu yıkıcı yorumları yapmak hoşunuzamı gidiyor ? evet çalışma kötü olabilir kusursuz bir çalışma beklemek zaten imkansız arkadaş başlıkta belirtmiş zaten ilk çizimim Kardeşim çalışmalarında başarılar dilerim , daha iyi çalışmalarını bizlere sunarsın inşaallah
@Sahinvural, teşekkür ederim arkadaşım sen anladın
rica ederim hocam bende bu programda çalışıyorum birçok arayüz çalışmalarım var apaçık belli ediyor zaten kendini fw oldugu belli
ayrıca coreblood arkadaşın dediği gibi bu ilk çalışması arkadaşımızın ben şimdi başlasam belkide böyle birşey çıkaramam ilk oldugu halde idare eder güzel yani