• 21-08-2010, 18:45:07
    #1
    FireWorks kullanmaya başladım bugün. Eskiden Photoshop kullanıyordum. Hiç çizim yapmamıştım.



    Renk düzenlerine önem vermedim.
  • 21-08-2010, 19:00:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilk çalışamana rağmen idare eder hocam güzel
  • 21-08-2010, 19:05:45
    #3
    paint gibi olmuş sanki
  • 21-08-2010, 19:41:06
    #4
    paint
  • 21-08-2010, 19:47:57
    #5
    Hayır FireWorks yazdığım halde ısrarla Paint yazan arkadaşlar, bilmediğiniz şeye yorum yapmazsanız sevinirim.
  • 21-08-2010, 20:03:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kıvrımlardaki kesiker ve bazı ufak ayrıntılardan fireworks oldugu anlaşılıyor arkadaşlar paintte bu şekilde çıkarmı ?
  • 21-08-2010, 20:52:25
    #7
    @Sahinvural, teşekkür ederim arkadaşım sen anladın
  • 21-08-2010, 20:53:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu yıkıcı yorumları yapmak hoşunuzamı gidiyor ? evet çalışma kötü olabilir kusursuz bir çalışma beklemek zaten imkansız arkadaş başlıkta belirtmiş zaten ilk çizimim Kardeşim çalışmalarında başarılar dilerim , daha iyi çalışmalarını bizlere sunarsın inşaallah
  • 21-08-2010, 20:53:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bL4ckworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Sahinvural, teşekkür ederim arkadaşım sen anladın
    rica ederim hocam bende bu programda çalışıyorum birçok arayüz çalışmalarım var apaçık belli ediyor zaten kendini fw oldugu belli


    ayrıca coreblood arkadaşın dediği gibi bu ilk çalışması arkadaşımızın ben şimdi başlasam belkide böyle birşey çıkaramam ilk oldugu halde idare eder güzel yani