Konu
İlk Çizim
21-08-2010, 18:45:07
#1
bL4ckworm
FireWorks kullanmaya başladım bugün. Eskiden Photoshop kullanıyordum. Hiç çizim yapmamıştım.
Renk düzenlerine önem vermedim.