Bu yıkıcı yorumları yapmak hoşunuzamı gidiyor ? evet çalışma kötü olabilir kusursuz bir çalışma beklemek zaten imkansız arkadaş başlıkta belirtmiş zaten ilk çizimim Kardeşim çalışmalarında başarılar dilerim , daha iyi çalışmalarını bizlere sunarsın inşaallah