@Sahinvural, teşekkür ederim arkadaşım sen anladın
rica ederim hocam bende bu programda çalışıyorum birçok arayüz çalışmalarım var apaçık belli ediyor zaten kendini fw oldugu belli
ayrıca
coreblood arkadaşın dediği gibi bu ilk çalışması arkadaşımızın ben şimdi başlasam belkide böyle birşey çıkaramam ilk oldugu halde idare eder güzel yani