• 17-06-2010, 07:40:13
    #1
    Merhaba sayın R10.Net üyeleri.
    Biz bir t-shirt bastırmak ıstıoruz . R10 Amblemi üstünde veya olmadan ve siz değerli arkadaşlarımızdan R10 İçin nasıl bır t-shirt bastırabılrıız calısmalarınızı bekliyoruz .

    Kafanıza takılan bır soru olursa bana pm atabılırsınız ilgili arkadaşlarıma sımdıden sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum .

    İyi günler
    ----------
    Uğur KOCA
  • 17-06-2010, 08:08:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir proje güzel olabilir.destek veren çıkarsa r10 da çok güzel bir şekilde tanıtılabilir
  • 17-06-2010, 08:24:05
    #3
    LifeSteaLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bir proje güzel olabilir.destek veren çıkarsa r10 da çok güzel bir şekilde tanıtılabilir
    Evet makul amacımız da o .
  • 17-06-2010, 14:46:09
    #4
    İlk tasarım benden olsun bari baya bi uğraştırdı ama değdi gibi sanki
  • 17-06-2010, 15:05:53
    #5
    _KaRTaL_ Çok teşekkür ediyorum Diğer arkadaşların istekleri doğrultusunda bır t-shirt sececegız . Tasarımcı arkadaşları paylaşıma davet ediyorum .
  • 17-06-2010, 15:07:29
    #6
    _KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk tasarım benden olsun bari baya bi uğraştırdı ama değdi gibi sanki
    güzel olmuş..eline sağlık.r10Man
  • 17-06-2010, 15:15:31
    #7
    Güzel bir uygulamaya benziyor. Komple forum ahalisi bastırıp üzerine kullanıcı isimlerimizi yazdıralım. Banlı birini sokakta o tişörtle görürsekde tekme tokat dövelim
  • 17-06-2010, 15:32:40
    #8
    guitarmix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir uygulamaya benziyor. Komple forum ahalisi bastırıp üzerine kullanıcı isimlerimizi yazdıralım. Banlı birini sokakta o tişörtle görürsekde tekme tokat dövelim
    haha
  • 17-06-2010, 15:36:20
    #9
    Al Bide Burdan Yak Sadrazam