Merhaba sayın R10.Net üyeleri.
Biz bir t-shirt bastırmak ıstıoruz . R10 Amblemi üstünde veya olmadan ve siz değerli arkadaşlarımızdan R10 İçin nasıl bır t-shirt bastırabılrıız calısmalarınızı bekliyoruz .
Kafanıza takılan bır soru olursa bana pm atabılırsınız ilgili arkadaşlarıma sımdıden sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum .
İyi günler
----------
Uğur KOCA
R10.Net'e özel
16
●1.390
- 17-06-2010, 08:08:11Üyeliği durduruldugüzel bir proje güzel olabilir.destek veren çıkarsa r10 da çok güzel bir şekilde tanıtılabilir
- 17-06-2010, 08:24:05Evet makul amacımız da o .LifeSteaLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2010, 15:07:29güzel olmuş..eline sağlık.r10Man_KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baya bi uğraştırdı ama değdi gibi sanki