• 17-06-2010, 15:41:19
    #10
    Katılımlarından dolayı cok teşekkür ederim ToPrAcK
  • 17-06-2010, 16:10:42
    #11
  • 17-06-2010, 16:28:45
    #12
  • 17-06-2010, 16:32:20
    #13
    "Strik3r" Çok teşekkür ediyorum .

    Eğer hem fikir olabılırsek bu t-shirt'ü kullanabılırız veya farklı tasarımlar bekleyebiliriz
  • 17-06-2010, 22:28:03
    #14
    DeViL_x_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan alabilirim
  • 18-06-2010, 12:31:16
    #15
    Tişörte Rokito'yu da eklerseniz daha güzel olucaktır.
  • 18-06-2010, 19:39:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bundan alabilirim hocam çok hoş
  • 29-07-2010, 20:29:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    HizmetEmlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bundan alabilirim hocam çok hoş
    Bu gerçekten güzelmiş, sayfa başındakini almıştım geçen sene, çok dikkat çekmiyordu bu çeker