Konu
R10.Net'e özel
17-06-2010, 16:32:20
#13
DeViL_x_
"Strik3r" Çok teşekkür ediyorum .
Eğer hem fikir olabılırsek bu t-shirt'ü kullanabılırız veya farklı tasarımlar bekleyebiliriz