Merhaba sayın R10.Net üyeleri.
Biz bir t-shirt bastırmak ıstıoruz . R10 Amblemi üstünde veya olmadan ve siz değerli arkadaşlarımızdan R10 İçin nasıl bır t-shirt bastırabılrıız calısmalarınızı bekliyoruz .
Kafanıza takılan bır soru olursa bana pm atabılırsınız ilgili arkadaşlarıma sımdıden sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum .
İyi günler
----------
Uğur KOCA