Konu
R10.Net'e özel
17-06-2010, 15:07:29
#6
Bloglava
_KaRTaL_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk tasarım benden olsun bari
baya bi uğraştırdı ama değdi gibi sanki
güzel olmuş..eline sağlık.r10Man