• 20-09-2009, 15:26:17
    #1
    Biliyorum çok amatörce ilk maskotum canım sıkıldı yapmaya çalıştım
    Satıyorum Avea kontöre( Kontörüm bitti de - Kontör sizin teklifinize göre değişir ) Birde maskot satışlarının nasıl yapıldığını biri söylerse iyi olur Adı zülfikar başka adla seslenmeyiniz
    Edit: Her türlü yorum bekliyorum..
    Edit 2: El ,ayak isteyenler sölesin yaparım psd si duruyor zaman bol zaten
    Edit 3: Alttaki de elli ayaklı hali

  • 20-09-2009, 16:50:56
    #2
    suratında daha insansı renkler kullan
  • 20-09-2009, 18:46:38
    #3
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suratında daha insansı renkler kullan
    Bence de ne o öyle şeytan şapalağı gibi
  • 20-09-2009, 19:46:43
    #4
    paintdemi çizdin (:
  • 20-09-2009, 21:46:14
    #5
    R10 düşkünlere yardım fonu sanki... Kontörü biten parası biten geliyor 2 çizgi çizip satayım diyor... Nasıl iş anlamadım gitti... bir de kılıfını koyuyorlar "amatör" diye... Çalışmaya bakan zaten anlıyor amatör olduğunu...
  • 20-09-2009, 21:52:22
    #6
    bilisimturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paintdemi çizdin (:
    senin paintte çizme gibi yeteneklerin var galiba.
  • 20-09-2009, 23:18:55
    #7
    @kickboksturk
    Yardım için diye birşey yazmadım.Beğenen biri olursa ki zor bunuda biliyorum. Amatör kılıfını koymadım. Dikkatli okuyup yorum yapmanızı tavsiye ederim ilk çizimim yazdım.Bu yüzden amatör olduğunu bilerek yorum yazmanızı istedim. Anlamadan konuşmazsanız sevinirim.
    @tdemirtas
    Ten rengini tam tutturamadım. Böyle daha güzel gibi geldi
    @bilisimturk
    Paint'te çizseydim daha güzel olurdu.
    -----------------------------
    Yinede yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Ve mod.lardan rica ediyorum bu konu açılmamış gibi konuyu silerseniz mutlu olurum.
    İyi akşamlar.
  • 20-09-2009, 23:48:09
    #8
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kickboksturk
    Yardım için diye birşey yazmadım.Beğenen biri olursa ki zor bunuda biliyorum. Amatör kılıfını koymadım. Dikkatli okuyup yorum yapmanızı tavsiye ederim ilk çizimim yazdım.Bu yüzden amatör olduğunu bilerek yorum yazmanızı istedim. Anlamadan konuşmazsanız sevinirim.
    @tdemirtas
    Ten rengini tam tutturamadım. Böyle daha güzel gibi geldi
    @bilisimturk
    Paint'te çizseydim daha güzel olurdu.
    -----------------------------
    Yinede yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Ve mod.lardan rica ediyorum bu konu açılmamış gibi konuyu silerseniz mutlu olurum.
    İyi akşamlar.
    anlamadan dinlemeden yorum yapıyosunuz,milleti forumdanda soğutuyosunuz..
    hocam ilk çiziminmiş..gayet hoş..daha iyisinide zamanla yapabilirsin..