ilk maskotum canım sıkıldı yapmaya çalıştım 
Satıyorum Avea kontöre( Kontörüm bitti de
- Kontör sizin teklifinize göre değişir ) Birde maskot satışlarının nasıl yapıldığını biri söylerse iyi olur Adı zülfikar başka adla seslenmeyiniz 
Edit: Her türlü yorum bekliyorum..
Edit 2: El ,ayak isteyenler sölesin yaparım psd si duruyor
zaman bol zaten 
Edit 3: Alttaki de elli ayaklı hali
