@kickboksturk
Yardım için diye birşey yazmadım.Beğenen biri olursa ki zor bunuda biliyorum. Amatör kılıfını koymadım. Dikkatli okuyup yorum yapmanızı tavsiye ederim ilk çizimim yazdım.Bu yüzden amatör olduğunu bilerek yorum yazmanızı istedim. Anlamadan konuşmazsanız sevinirim.
@tdemirtas
Ten rengini tam tutturamadım. Böyle daha güzel gibi geldi

@bilisimturk
Paint'te çizseydim daha güzel olurdu.

-----------------------------
Yinede yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Ve mod.lardan rica ediyorum bu konu açılmamış gibi konuyu silerseniz mutlu olurum.
İyi akşamlar.