Biliyorum çok amatörce

ilk maskotum canım sıkıldı yapmaya çalıştım

Satıyorum Avea kontöre( Kontörüm bitti de

- Kontör sizin teklifinize göre değişir ) Birde maskot satışlarının nasıl yapıldığını biri söylerse iyi olur Adı zülfikar başka adla seslenmeyiniz

Edit: Her türlü yorum bekliyorum..
Edit 2: El ,ayak isteyenler sölesin yaparım psd si duruyor

zaman bol zaten

Edit 3: Alttaki de elli ayaklı hali