Biliyorum çok amatörce ilk maskotum canım sıkıldı yapmaya çalıştım
Satıyorum Avea kontöre( Kontörüm bitti de - Kontör sizin teklifinize göre değişir ) Birde maskot satışlarının nasıl yapıldığını biri söylerse iyi olur Adı zülfikar başka adla seslenmeyiniz
Edit: Her türlü yorum bekliyorum..
Edit 2: El ,ayak isteyenler sölesin yaparım psd si duruyor zaman bol zaten
Edit 3: Alttaki de elli ayaklı hali