R10 düşkünlere yardım fonu sanki... Kontörü biten parası biten geliyor 2 çizgi çizip satayım diyor... Nasıl iş anlamadım gitti... bir de kılıfını koyuyorlar "amatör" diye... Çalışmaya bakan zaten anlıyor amatör olduğunu...