Anket Bu Bölümde Tasarımlarımızı Yayınlayabilecegimiz Çalışmalrınız Adında Bir Bölüm Acılmasını İStermisin
Toplam Katılımcı Sayısı: 31
Bu Bölümde Tasarımlarımızı Yayınlayabilecegimiz Çalışmalrınız Adında Bir Bölüm Acılmasını İStermisin
Evet Kesinlikle Açılmalı
%67,74 (21 Oy)
Hayır Gerek Yok
%25,81 (8 Oy)
Bilmiyorum Fikrim Yok
%6,45 (2 Oy)
  • 12-10-2008, 05:47:39
    #1
    Üyeliği durduruldu



    Az Önce Canım Sıkılıyordu.

    Photoshopu Acıp Oyalnayım Dedim Ortaya Bu Çıktı.

    Umarım Begenirsiniz.

    Not: Bu arada Bir Anket Açmak İstiyorum ; Bu Bölümde Tasarımlarımızı Yayınlayabilecegimiz Çalışmalrınız Adında Bir Bölüm Acılmasını İStermisiniz ?
  • 12-10-2008, 11:54:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet açılmalı derim kim ne yapabiliyor bunları görebilmeliyiz. ayrıca tasarımın harika olmuş
  • 12-10-2008, 11:56:37
    #3
    Öncelikle Tasarımın Hoş Olmuş Ve Bence de Bölüm Açılmalı.
  • 12-10-2008, 23:54:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    WebMasterFrmCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet açılmalı derim kim ne yapabiliyor bunları görebilmeliyiz. ayrıca tasarımın harika olmuş
    ErdeM adlı üyeden alıntı:
    Öncelikle Tasarımın Hoş Olmuş Ve Bence de Bölüm Açılmalı.

    Begendiginize Sevindim Arkadaşlar.

    Sanırım Diger Arkadaşların Yaptıgımız Çalışmaların Yayınlayabilecegimiz bir Bölümü İstemiyorlar ?
  • 13-10-2008, 03:41:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dennishan; takip ettim bütün çalışmalarında şu kıvrıklı elastik çubukları yapıyor ve içini doldurmaya çalışıyorsun ama beceremiyorsun.Kesik kesik oluyor ya onları her çalışmana ekleme yada nasıl yapıldığını öğrenmeye çalış.
  • 13-10-2008, 13:25:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Webdoktorz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dennishan; takip ettim bütün çalışmalarında şu kıvrıklı elastik çubukları yapıyor ve içini doldurmaya çalışıyorsun ama beceremiyorsun.Kesik kesik oluyor ya onları her çalışmana ekleme yada nasıl yapıldığını öğrenmeye çalış.
    Eleştirin İçin Teşekkürler..

    Sanırım o arkadaki 3 lüden bahsediyorsun onu önceki gün keşfettim ve benim cok hoşuma gitti photoshopta cok uzman degilim kendimce birseyler ögrenmeye çalışıyorum deneme yanılma yöntemi ile

    egerki sen biliyorsan dogrusunu yapmayı bana ögretirsen sevinirim

    Yapıcı Eleştirilere Ve Bilgi Paylaşımına Her Zaman acıgımdır...
  • 13-10-2008, 13:34:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güzel tebrikler..
  • 13-10-2008, 22:48:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Garavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel tebrikler..

    Teşekkürler...
  • 13-10-2008, 23:01:12
    #9
    grafiklerle fazla uğraşmadığım için bana mükemmel geldi kardeşim güzel ne kelime harika olmuş bence.